Πολιτική Επιστροφών

Οι δημιουργίες μας είναι 100% χειροποίητες και στην πλειοψηφία τους δεν είναι ετοιμοπαράδοτες.
Κατασκευάζονται με προσωπική φροντίδα κάθε φορά εξ αρχής κατόπιν παραγγελίας του πελάτη.
Φροντίζουμε για την αρτιότητα και τη σωστή αποστολή των προϊόντων μας και είμαστε σίγουροι ότι η ποιότητα που θα παραλάβετε θα σας ικανοποιήσει απόλυτα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που παρέλαβε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.

Η επιστροφή είναι εφικτή υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν/προϊόντα που παραλήφθηκε δεν έχει χρησιμοποιηθεί, είναι στην αρχική του κατάσταση, καθαρό και εντός της αρχικής του συσκευασίας.

Οι επιστροφές ΔΕΝ είναι εφικτές για προϊόντα που έχουν προσωποποιημένο χαρακτήρα ή που κατασκευάζονται σε ποσότητα 10 τεμαχίων και άνω:
Τα προϊόντα που δεν επιστρέφονται είναι:
1) Θήκη Βιβλιαρίου ή Σακίδιο Πλάτης με κεντημένα στοιχεία ονόματος ή ημερομηνίας
2) Υφασμάτινα Γράμματα (Μπάνερ Ονόματος)
3) Γιρλάντα με Σημαιάκια
4) Μπομπονιέρες Βάπτισης
5) Δείγματα Μπομπονιέρας
6) Κούκλες
7) Τα προϊόντα που κατασκευάζονται εξ αρχής αποκλειστικά για εσάς κατόπιν παραγγελίας σας

Γενικότερα, το δικαίωμα επιστροφής (υπαναχώρησης) που προβλέπεται στα άρθρα 3Ε έως 3ΙΑ του ΦΕΚ Ζ1-891 / Αρ. Φύλλου 2144 / τεύχος 2ο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναλλαγές, ΔΕΝ ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:
– την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται κατ’ εντολή του πελάτη και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα. 
– την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα π.χ. όλα τα κουφέτα αλλά και τα εποχιακά προϊόντα.
– υπαναχώρηση (ακύρωση) σε παραγγελία που δεν έχει ακόμα παραδοθεί δεν μπορεί να γίνει δεκτή:
          – Όταν τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής έχοντας κατασκευαστεί είτε μερικώς, είτε ολικώς.

          – Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησης, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει να παραληφθούν τα προϊόντα και μετά να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για επιστροφή.

 Αν ωστόσο, έχετε παραλάβει κάτι το οποίο δεν θέλετε τελικά και δεν εμπίπτει σε κάποια από τις όλες παραπάνω περιπτώσεις, τότε θα πρέπει αυστηρά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας αποστείλετε εν συνεχεία εγγράφως το αίτημά σας για επιστροφή στο email orders@asterakihandmade.gr ώστε να προγραμματίσουμε την επιστροφή της παραγγελίας καθώς και των χρημάτων σας.

Αναλυτικά, η επιστροφή γίνεται με τις ακόλουθες προϋποθέσεις και διαδικασία:
– Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα επιστροφής, οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση για την απόφασή του με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση μέσω email εντός 14 ημερών. Η δήλωση υπαναχώρησης δεν ασκείται σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά, καθώς η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις τη λάβει. 
– Ο πελάτης έπειτα αποστέλλει πίσω τα προϊόντα ή τα παραδίδει στην έδρα της επιχείρησης εντός και πριν το πέρας 14 ημερών από την ημέρα υποβολής της δήλωσης επιστροφής.
Ο πελάτης επιλέγει τον τρόπο αποστολής-επιστροφής και επιβαρύνεται με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής και οφείλει να στείλει το tracking number του επιστρεφόμενου δέματος.
Μαζί με τα επιστρεφόμενα προϊόντα, πρέπει να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που είχε εκδοθεί από την επιχείρηση (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο).
– Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα, ελέγχουμε την κατάσταση των προϊόντων. Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί με ανοιγμένη συσκευασία ή με φθορά, η αξία του αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν λογίζεται ότι έχει χρησιμοποιηθεί ή ενδέχεται να έχει χρησιμοποιηθεί και έτσι δεν μπορεί να μεταπωληθεί και χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή και το προϊόν/προϊόντα επιστρέφεται πίσω στον πελάτη (με την αντίστοιχη χρέωση των εξόδων για την επαναποστολή).
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή, τότε ο πελάτης οφείλει να αποστείλει το σύνολο των προϊόντων για να γίνει δεκτή η επιστροφή.
Αφού επιβεβαιώσουμε την καλή κατάσταση του προϊόντος και την ορθότητα και πληρότητα της όλης διαδικασίας, τότε προχωρούμε στην επιστροφή των χρημάτων -εντός 14 ημερών από την παραλαβή των επιστραφέντων προϊόντων- στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει αναφέρει ο πελάτης στην αίτηση επιστροφής.
Η επιστροφή των χρημάτων από εμάς προς τον πελάτη γίνεται αποκλειστικά μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης και μόνο σε λογαριασμό
Eurobank, Εθνικής ή Alpha Bank. Σε περίπτωση άλλης Τράπεζας, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα εμβάσματος της Τράπεζάς σας).
Το ποσό που επιστρέφεται είναι ίσο με την αξία των προϊόντων που εισπράχθηκαν.
* Τα έξοδα αποστολής που κατέβαλε η επιχείρησή μας για την αποστολή της παραγγελίας παρακρατούνται και δεν επιστρέφονται.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, η επιχείρησή μας δύναται να μην αποδεχθεί την όποια επιστροφή.

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:
Αποστολή email στο orders@asterakihandmade.gr
ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ … (γράφετε τον αριθμό παραγγελίας)
ΚΕΙΜΕΝΟ: Επιθυμώ να επιστρέψω την παραγγελία μου με αριθμό … και επίσης να μου επιστραφεί το ποσό που πλήρωσα στον παρακάτω λογαριασμό
Eurobank-Εθνικής-Alpha Bank (Δικαιούχος/Αριθμός Λογαριασμού/IBAN). Έχοντας διαβάσει τη λίστα των προϊόντων για τα οποία δεν είναι εφικτή η επιστροφή, δηλώνω ότι τα προϊόντα που επιθυμώ να επιστρέψω δεν εμπίπτουν σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες.

 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Η επιχείρησή μας εμπορεύεται προϊόντα δικής  μας κατασκευής και έτσι έχει την ευελιξία του ελέγχου ποιότητάς τους, παρ’ όλα αυτά, αν παραλάβατε κάτι που έχει κάποια κατασκευαστική αστοχία ή παράλειψη  τότε φυσικά είναι εφικτό να γίνει αντικατάσταση του ίδιου προϊόντος, χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς, ώστε να επανορθώσουμε άμεσα και να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την επιλογή σας.
Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας ή καθυστέρησης, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν κατασκευαστική αστοχία ή παράλειψη από ανθρώπινο λάθος.

Κατασκευαστική αστοχία ορίζουμε τα παρακάτω:
–> Να μην κεντηθεί από εμάς σωστά κάποιο όνομα ή ημερομηνία
–> Να μην κεντηθεί από εμάς το όνομα ή η ημερομηνία που ζητήσατε
–> Να μην κατασκευαστεί ένα μπάνερ ονόματος με το σωστό όνομα
–> Να μην κατασκευαστεί μια γιρλάντα με σημαιάκια στα σωστά μέτρα που επιλέξατε
–> Να είναι η ραφή ενός προϊόντος ξηλωμένη σε κάποιο σημείο (προϋπόθεση για αυτό βέβαια αποτελεί, να μην έχει προκληθεί οποιαδήποτε ζημιά από τη μη ορθή ή βίαιη μεταχείριση του προϊόντος από τον πελάτη)
–> Να σταλεί κατά λάθος κάποιο άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε
–> Να σταλεί λανθασμένη ποσότητα από κάποιο προϊόν που παραγγείλατε

Κατασκευαστική αστοχία ή παράλειψη από ανθρώπινο λάθος ΔΕΝ είναι τα παρακάτω:
–> Λόγω της χειροποίητης φύσης των δημιουργιών μας, ενδέχεται να υπάρχει κάποιο ύφασμα, στοιχείο ή υλικό σε ελαφρώς διαφορετικό χρώμα από αυτό που είδατε στη φωτογραφία. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι κάθε οθόνη προβάλλει τα χρώματα διαφορετικά ή στο ότι εξαντλήθηκε κάποιο υλικό και χρησιμοποιήσαμε ένα παρόμοιο.
–> Λόγω της χειροποίητης φύσης των δημιουργιών μας ενδέχεται να υπάρχει κάποιο ύφασμα, στοιχείο ή υλικό σε διαφορετικό χρώμα από αυτό που είδατε στη φωτογραφία (π.χ. ένα κουμπί, μία κλωστή, κλπ), αλλά ωστόσο απόλυτα σχετικό με την υπόλοιπη χρωματική παλέτα του προϊόντος.
–> Εγγυόμαστε το σωστό αμπαλάζ και δεν ευθυνόμαστε σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε καταστροφή προϊόντων κατά τη μεταφορά. Σε περιπτώσεις καταστροφής προϊόντος κατά τη μεταφορά, την ευθύνη για αποζημίωση φέρει η εταιρεία ταχυμεταφορών η οποία ανέλαβε την ομαλή μεταφορά.

Αν παραλάβατε κάποιο προϊόν που εμπίπτει σε ότι ορίζεται παραπάνω ως κατασκευαστική αστοχία, τότε η διαδικασία αντικατάστασης είναι η εξής πολύ απλή:
– Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα μετά την παράδοση στο email
orders@asterakihandmade.gr , ώστε να προγραμματίσουμε την άμεση αντικατάσταση (Δευτέρα-Παρασκευή / 10:00 π.μ.-15:00 μ.μ.)
– Μας επιστρέφετε το αντίστοιχο προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση για την αποστολή και εμείς θα φροντίσουμε να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό από την ημερομηνία παραλαβής του και εφόσον ελεγχθεί και έχει πιστοποιηθεί ως προς το ελάττωμα που έχει αναφερθεί.
Βασική προϋπόθεση: να μην έχει προκληθεί οποιαδήποτε ζημιά στο προϊόν από τη μη ορθή ή βίαιη μεταχείριση του προϊόντος από τον πελάτη (αν έχει προκληθεί οποιαδήποτε ζημιά στο προϊόν από τη μη ορθή ή βίαιη μεταχείριση του προϊόντος από τον πελάτη, η επιχείρησή μας δύναται να μην αποδεχθεί την όποια αντικατάσταση).

– Σε περίπτωση πιστοποιημένου σφάλματος από ανθρώπινο λάθος δικής μας υπαιτιότητας, το νέο προϊόν αποστέλλεται σε εσάς χωρίς έξοδα αποστολής.

ΑΛΛΑΓΕΣ

Αν παραλάβατε κάτι και θα θέλατε να το αλλάξετε με κάτι άλλο, γιατί ενδεχομένως το μετανιώσατε ή κάνατε λάθος κατά την παραγγελία, τότε σε αυτή την περίπτωση, για αυτό τον λόγο ΔΕΝ είναι εφικτή η όποια αλλαγή.
Φυσικά όμως μπορείτε να κάνετε επιστροφή σε μια τέτοια περίπτωση. Διαβάστε περισσότερες οδηγίες/πληροφορίες στις ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ.
Αφού γίνει η διαδικασία επιστροφής προϊόντος και χρημάτων, έπειτα μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία.

 ΑΚΥΡΩΣΗ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

1η Περίπτωση:

Να έχει καταχωρηθεί μια παραγγελία, αλλά να μην έχετε πληρώσει ακόμα:
– Ακύρωση: Αν καταχωρήσατε την παραγγελία σας και ΔΕΝ έχετε πληρώσει ακόμα για την παραγγελία σας, και θέλετε να την ακυρώσετε, τότε δεν απαιτείται καμία διαδικασία ακύρωσης από εσάς. Απλά μένει η παραγγελία σε εκκρεμότητα και έπειτα διαγράφεται αυτόματα από το σύστημα.
– Τροποποίηση: Αν καταχωρήσατε την παραγγελία σας και ΔΕΝ έχετε πληρώσει ακόμα για την παραγγελία σας, και θέλετε να την τροποποιήσετε, τότε απλά παρακάμπτετε την παραγγελία που καταχωρήσατε και κάνετε μία νέα παραγγελία.

 2η Περίπτωση:

Να έχει καταχωρηθεί μια παραγγελία και να έχει πληρωθεί (τμήμα της ή ολόκληρη):
Ακύρωση-Τροποποίηση: Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή να τροποποιήσει την παραγγελία του αφού την καταχωρήσει και την πληρώσει και πριν την παραλάβει.
Ωστόσο, η όποια ακύρωση ή τροποποίηση παραγγελίας γίνεται δεκτή αυστηρά και ΜΟΝΟ εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας (έως τις 14:00 μ.μ.) μετά την ημερομηνία πληρωμής, πριν δηλαδή ξεκινήσει η όποια προετοιμασία ή διαδικασία κατασκευής (π.χ. κοπή υφασμάτων, ραφή, στολισμός, κ.α.) 
Βάσει του Nόμου, το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3Ε έως 3ΙΑ του ΦΕΚ Ζ1-891 / Αρ. Φύλλου 2144 / τεύχος 2ο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναλλαγές, ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση που τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, και έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής ή  έχουν κατασκευαστεί μερικώς ή ολικώς.

Σε περίπτωση που η τροποποίηση ή ακύρωση παραγγελίας δεν γίνει σύμφωνα και εντός του παραπάνω χρονοδιαγράμματος, η επιχείρησή μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια τροποποίηση ή ακύρωση και συνεπώς η παραγγελία σας θα εκτελεστεί κανονικά όπως καταχωρήθηκε και θα αποσταλεί σε εσάς.
Οπότε προσέχετε κατά την καταχώρηση μιας παραγγελίας ή έχετε το νου σας ότι η παραγγελία θα πρέπει να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί άμεσα μετά την πληρωμή!
Στην περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης παραγγελίας άμεσα μετά την πληρωμή και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση, είτε για προκαταβολή.

 –> Η ακύρωση παραγγελίας (αν έχετε ήδη πληρώσει) γίνεται ως εξής:

Αποστέλλετε email ΑΚΥΡΩΣΗΣ στο orders@asterakihandmade.gr και γράφετε και έναν αριθμό λογαριασμού Πειραιώς για την επιστροφή του ποσού που πληρώσατε.

Υπόδειγμα ΑΚΥΡΩΣΗΣ ολόκληρης ή τμήματος παραγγελίας:
ΑΠΟΣΤΟΛΗ EMAIL στο
orders@asterakihandmade.gr
ΘΕΜΑ: Ακύρωση (Τμήματος) Παραγγελίας με αριθμό … (γράφετε τον αριθμό παραγγελίας)
ΚΕΙΜΕΝΟ: Επιθυμώ να ακυρωθεί (αφαιρεθεί το προϊόν) η/από τη  χθεσινή παραγγελία μου με αριθμό …
Η επιστροφή του ποσού να γίνει στον παρακάτω αριθμό λογαριασμού
Eurobank, Εθνικής ή Alpha Bank (Δικαιούχος/Αριθμός Λογαριασμού/IBAN)

–> Η τροποποίηση παραγγελίας (αν έχετε ήδη πληρώσει) γίνεται ως εξής:
Αν θέλετε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας και όχι να την ακυρώσετε, τότε μπαίνετε στο eshop και κάνετε μια νέα παραγγελία.
Στον τρόπο πληρωμής επιλέγετε κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό (όχι πληρωμή με κάρτα)
Στο checkout της νέας παραγγελίας, στα ΣΧΟΛΙΑ παραγγελίας πρέπει να γράψετε το παρακάτω υπόδειγμα:
Ακύρωση-Τροποποίηση Παραγγελίας
Επιθυμώ να ακυρωθεί η προηγούμενη παραγγελία μου με αριθμό …(γράφετε τον αριθμό παραγγελίας) και να αντικατασταθεί από την παρούσα τροποποιημένη παραγγελία.
Παρακαλώ να συμψηφίσετε το συνολικό ποσό της νέας παραγγελίας με την προηγούμενη ακυρωμένη παραγγελία και να με ενημερώστε για τη διαφορά που θα προκύψει.
(Επίσης, συμπληρώνετε και έναν αριθμό λογαριασμού
Eurobank, Εθνικής ή Alpha Bank με Δικαιούχο και IBAN, σε περίπτωση που χρειαστεί να σας επιστρέψουμε κάποιο ποσό)

Το συνολικό ποσό της νέας παραγγελίας που θα προκύψει θα συμψηφιστεί από εμάς με την προηγούμενη ακυρωμένη παραγγελία και θα σας στείλουμε email με την οικονομική διαφορά.
Αν το νέο σύνολο που θα προκύψει στη νέα παραγγελία είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ από αυτό που είχατε ήδη πληρώσει στην ακυρωμένη παραγγελία, τότε θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά με τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό.
Αν το νέο σύνολο που θα προκύψει στη νέα παραγγελία είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ από αυτό που είχατε ήδη πληρώσει στην ακυρωμένη παραγγελία, τότε θα καταθέσετε το επιπλέον ποσό με τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό.

 ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΑΚΥΡΩΣΗ ή ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή να αρνηθεί μια παραγγελία ενός πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά ή δρα γενικότερα κακόπιστα και εκτός των πλαισίων που προβλέπουν οι Όροι Χρήσης.

 

Αναζήτηση